11 Aralık 2013 Çarşamba

The Balm Balm Jovi

Merhabaaa !

The Balm markasına ait paletlerin ikinci gününde Balm Joviye yer vermek istedim.Kendisine her yönden aşığım.Kısa seyehatlerımde içinde allık aydınlatıcı lipgloss ve tabiki far barındırdığı için benim için müthiş prtaik.Hemde her zaman olduğu gibi pigmentasyunu kalıcılığı bence harika.Evet belki biraz tozutabiliyor ama o kadar kusur kadı kızında da olur hele ki böyle uygun fiyatlıysa.




Paletin görünüşüne rockçı biri olarak hayran kalmamak zaten elde değil.Aydınlatıcısı Mary Lou allık ise fırat boy ikisinden de memnun olduğum için bir sonraki Grtais indirimde tam boyları alıanacaklar listemde.

Favori farlarıma gelecek olursak Thir eye Blinded hemen hemen hergün elim gidiyor
Gölgeleme için genelde Blink 1982
Yeşil yansıma istediğimde Lead Zeppelin
Sonbahara girdiğimiz şu dönemde ise sık sık Alice Copper
Alt kiprik diplerimde favorim açık ara The Stroke gece mavisi diyebileceğimiz hoş bir lacivert
İron Maid-in ise göz pınarlarıma ışıltı vermesi için
Adagio ise tıpkı Meet Matte deki Math Smith gibi göz kapağı rengini eşitlemede kullanıyorum.

Gördüğünüz gibi  tüm paleti kullanamayı çok seviyorum ve şuan bahsederken bile gidip makyaj yapmak istedim.

Rujları ise sadece seyahatte tercih ediyorum o da eğer yanıma uygun renk almamışsam.

Psletin en alt tarafında ise fiir vermek adına hangi farkları ve ruju kullanabileceğimiz gösterilmiş.Sürekli ona bakmasam da ince bidüşünce bence.

The Balm aşkımı anlattığımın başka bir yazıda görüşmek üzere...

twitter  |  instagram  |  pinterest  bloglovin  |  tumblr 

4 yorum :

  1. Benimde elim hep Third Eye Blinded'a gidiyor.Gölge içinde dediğin gibi Blink'e :)

    YanıtlaSil
  2. bu paleti çok merak ediyorum almak istediğim ürünler arasında bende bloğuma beklerim http://sedefilemodamakyaj.blogspot.com/2013/11/avon-8-in-1-palette-smokey-eyes.html

    YanıtlaSil

Yorum yaptığınız için teşekkür ederim!