12 Aralık 2013 Perşembe

No 7 69 Staryy Lights Göz Farı

Merhaba !

Bugün sizlere No 7 markasına ait tekli göz farından bahsedceceğim.Bu küçücük ürünü göz pınarlarıma ve kaş altına uygulamaya bayılıyorum.Asla görmekten hoşlanmadığım yapay beyaz aydınlatmalar gibi durmayan çok sağlıklı gösteren bitişe sahip.




Farın numarası 69 Staryy Lights .Şampanya rengi diyebileceğimiz sim değil doğal ışıltı barındıran benim için vazgeçilmez bir renk.Teyzemin İngiltere seyehati dönüşü getirdiği hediyelerden biriydi.Ahh boots burda da olsan ^^

Evet biliyorum bulunmaz bir renk değil hatta elimde buna benzeyen bir sürü far olmasına rağmen bununla yaptığım makyajı her zaman daha doğal ve güzel buluyorum.1.5 gr lık bir ürün ve bitmesinden korkuyorum :)

Aslında böyle çok uygun fiyatlı ve performasından memnun kaldığımız ürünleri keşke her zaman bulabilsek burada da.Zaman zaman alışveriş sitelerinde indirimle satılıyor No 7 ürünleri.Rastlarsam kesin alıp yedeklemeyi düşünüyorum.

Herkese mutlu günler !

twitter  |  instagram  |  pinterest  bloglovin  |  tumblr 

1 yorum :

Yorum yaptığınız için teşekkür ederim!