17 Aralık 2013 Salı

#MİM


Günaydın !

Bugün çok sevgili Tek Aşk A blogunun tatlı sahibi tarafımdan mimlendiğim 2. mime yer verdim.Beni biraz daha tanıyabilmeniz için güzel düşünülmüş sorular çok severek cevapladım :)

Herkese mutlu günler diliyorum ^^

1-En sevdiğin renk?
En sevdiğim renk mordur.Ama bu demek değil evimde her yer ya da gardolabım mor :) Morun küçük dokunuşlarla kattığı asaletini seviyorum.


2-En sevdiğin çiçek?
 Kesinlikle papatya :)

3-En sevdiğin yemek/sebze/içecek?
En sevdiğim yemek tavuklu mantar sote , uzun zamandır favori içeceğimden ice tea limon (:

4-En sevdiğin yerli/yabancı şarkı?
Tek bir parça seçemem aslında Şebnem Ferah'ın tüm parçaları diyeyim ben :)
Yabancı ise sevgiliminin beni sevdiğini söylediği gün dinlediğimiz morandi-love me :) (zaman ne çabuk geçiyor.. )

5-En sevdiğin komedyen?
  Bu da zaman zaman değişmekle birlikte uzun zamandır standup izlemediğimden Beyaz diyorum :)

6-En sevdiğin kız/erkek ismi?

Bu kadar duyulmadan önce kız için Ada erkek için Baran ismini severdim.Ama artık çocuğum olsa ikisinide koymam sanırım :)

7-En sevdiğin kitap?
Bu soruda da zorlandım öyle çok sevdiğim kitap var ki ama ben küçüklükten beri çok sevdiğim bir kitabı seçmeye karar verdim Jack London-Beyaz Diş :)

8- En sevdiğin yerli / yabancı oyuncu?
 Özgü Namal,Çetin Tekindor,Zerrin Tekin,Aslı Enver
 Ashton Kutcher ,Sarah Jessica Parker

9-En sevdiğin yerli / yabacı film?
Fast and furious serisi een favorim
Yerli de ise Umut

10-En sevdiğin yerli / yabancı dizi?  
Asmalı konak :) olsa bir kez daha izlerim.
SEx and The City,Prison Break,24,LOST,Gossip Girl,Merlin... bu liste uzar gider :)

11-En sevdiğin yerli / yabancı şehir?
Ankaraaa :)
henüz gitmedim ve Newyork ^^

12-En sevdiğin gazete/gazeteci?
Gazete eskisi gibi mutlu etmiyor beni belki Sözcü...
Yılmaz Özdil

13-En sevdiğim mevsim / gün / ay?
Yaz insanı olsamda en çok sonbaharda mutluyumdur.
Cuma gününe bayılırım :P
Kasım ayı artık daha da anlamlı olduğundan açık ara favorim <3


14-En sevdiğin kıyafet/kıyafet tamamlayıcısı/takı?
Yüzüklere bayılırım.
yazın ise bileklikleri daha çok tercih ediyorum.
Yaz kış demeden kıyafetimi tamamlayan ana parça her zaman çantalarım olmuştur. 

15-En sevdiğin makyaj malzemesi/bakım ürünü?
Rimmel ve ruj 

16-En sevdiğin çizgi karakter?
Tabiki de Candy Candy /Şeker kız Candy geçen yıl bütün bölümlerini tekrar izledim o kadar yani ^^

17-En sevdiğin anı?
En yakın arkadaşım olan kardeşimle -Gizoşum-la geçirdiğin her an demek istiyorum.Çünkü hepsi özel ayıramıyorum.

18-En sevdiğin özelliğin?
Her ortama hemen uyum sağlarım.
 

19-En sevdiğin his?
 Huzur ve mutluluğun güvendeyken oluştuğu an hihi ^^

20-En sevdiğin canlı?
   Ailem ve eşim ^^
 

twitter  |  instagram  |  pinterest  bloglovin  |  tumblr
 
  
  
   

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorum yaptığınız için teşekkür ederim!