16 Aralık 2013 Pazartesi

Bioderma - Sebium Pore Refiner

Herkese Merhaba!

Bugün sizlere genel olarak kullandığım her ürürnden memnun kaldığım Bioderma ürünlerinden Sebium Pore Refiner den bahsedeceğim.





Bioderma ürünlerini güneşten korunurken ki yazısı burada , günlük rutin makyaj temizliğimde yazısı burada çok severek kullanıyorum.Belki bilemeyenler vardır.Bioderma ürünleri farklı puanlara sahip ve toplam 10 puan elde ettiğinizde istediğiniz 2 puanlık bir ürünü ücretsiz alabiliyorsunuz.Bu uygulamaya bayılıyorum.Zaten memnun kaldığım ürünlerimi seve seve kullanırken denemek istediklerimi de biriken puanlarıma alıp inceleme fırsatı bulmuş oluyorum.

İşte Sebium Pore Refiner i de biriken panlarımla eczanemden alıp hemen denemeye başladım.Karma zaman zaman karmadan yağlıya dönük cildimde gözenek problemi olmaması zaten kaçınalmaz bir durum.Bu görüntüyü de günlük yaptığım hafif makyajımda ağır olmayan ürünlerle gizlemek istediğim için başvurdum kendisine.

Sürdüğünüz anda yumuşacık kadife görünümünü veriyor ama tabi ki mucizeler yaratmıyor.Kullandığım anda gözneklerimin daha küçük göründüğünü ve cildime ağırlık , alerji ve sivilce yapmadığı içinde ayrıca memnumum.Yaklaşık 2 haftadır kullandığım için sıkılaştırma vaadine uzun vade de cevap verebilirim.Aynı zaman da gerçekten başarılı bir makyaj bazı.

Daha iyisiyle tanışına kadar seve seve kullanmaya devam edeceğim bir ürün oldu kendisi.

Bioderma seni seviyorum :)

twitter  |  instagram  |  pinterest  bloglovin  |  tumblr

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorum yaptığınız için teşekkür ederim!