7 Ekim 2013 Pazartesi

Mim #1 Blogger Buluşması

Herkese Merhaba!

Blog yazmaya başladığımdan beri ilk kez mimleniyorum.O yüzden çok mutluyum ve Sevgili Hande'ye -ki kendisi çok tatlı bibloga sahip buradan ulaşabilirsiniz- teşekkür ediyorum :)

Hemen uzatmadan mimin sorularını cevaplamaya geçiyorum.


Blogunuzun adı?:
Hayatkolik


Hangi ilde yaşıyorsunuz ve semtinizi söyler misiniz?

Ankara

Blogger buluşmalarına katıldınız mı?

Hayır, henüz davet almadım.

Bulunduğunuz ilde bir blogger buluşması olsa, katılmak ister miydiniz?

Eskiden daha çekingen yapım olmasına rağmen sanırım öğretmen olmamla ilgili olarak eskiye göre daha sosyal olmayı tercih eder oldum.O yüzden evet katılmayı çok isterdim.Keşke olsa :P

Sizce bir blogger buluşma etkinliği nasıl olmalı?

Çok kasıntı br yer değilde daha çok sıcak sohbete ve birbirimizi tanımaya dayalı samimi ortamda olmalı.

 

Bayadır bu mimi okuyorum.Eğer hala yapmayan kaldıysa benim tarafımdan mimlenmiştir
 
Haydi cevaplamaya o zaman !



twitter  |  instagram  |  pinterest  bloglovin  |  tumblr

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorum yaptığınız için teşekkür ederim!