8 Ekim 2013 Salı

#BuyukRossmannIndirimi Olur da ben kaçırır mıyım ?

Merhaba!

Havaların soğuduğunu aklım reddetse de bünyem direnemiyor artık battaniyeye sarınıp elimde kahvemle blog yazıları okuyup hazırlıyorsam resmi olarak kışa girdiğimizi kabullenmem gerekir.

Haftasonu benim için yoğun ama bir o kadarda keyifliydi.Çünkü stoklayacaklarımı alacaklarımın bir çoğunu standlar boşlamdan yetişip sepete atabildim. Ne büyük mutluluk hihi!

Aldıklarımından kısaca bahsedecek olursam;



*Garnier yağlı ciltler benim için stoklama amaçlı -memnun olduğum için başka markalarınkini denemeye bile cesare edemiyorum ama aklımı flormarın yeşil CC si çelmiyor değil

*Garnierin normal ciltler için olanı kardeşe -Kayseride Rossmann olmaması gördüğünüz üzere problem teşkil etmiyor bize :)

*Garnier 3in1 ler bu kez kardeş ve anneye

*Garnierin yeni çıkan ya da benim dikkatimi yeni çeken Aktif Saf & Temiz Vaadleri benim cildime daha uygun du aslında şu yazımda bahsettiğim gibi bende 3in1i kullanıyordum bakalım deneyip görüşlerimi paylaşacağım sizinle

*Geliss Saç Kremi ve Şampuan Saçlarımı duşta değil duştan sonra kremlemeye ve kolay taramayı istiyordum.Aklım glissin ürünlerine gidiyordu.Şampuanıyla daha uygun fiyatlı olduğunu görünce şampunada bir şans vermeliyim dedim.Hayatımın kremini bulma arayışlarım devam edecek

*Maybelline Dream Lumi Touch Highlighting Concealer yenisi bulunana kadar hayatımın kapatıcısı ve aydınlatıcısı hemen stoklandı.Şu yazımda bahsetmiştim zaten.

*Isana nın kuru şampuanından bloglarda olumlu bahsedildiğine rastladığım için indirimde alıp denemek istedim.Umarım her gün yağlanan saçımı 1 güncük daha kurtaran bir olur ve aşkımız hep devam eder.

*Maybelline Color Tattoları geçen watsons ve gratis indirimde malesef yakalayamamıştım.İnat ettim sabırla bekledim ama yine pek farklı olmadı sadece Pink Gold eve benimle geldi.Aklımda On and On Bronze ve Pomegranate Punk var.Belki bayram indirimlerinde kaparım.

*Yine Maybelline Volum’ Express The Colossal Smoky Eyes Mascarayı bayadır merak ediyordum çok bahsedildi aslında ben MaxFactor Water Prof False Lash Effectmavi olanından baya memnum ama denemek istedim.

*Loreal Telescopic Maskara Clean Definition maskrayı ise dolgun değil ama daha uzun istediğim anlarda kullanabilirim diye indirimde olunca attım sepete

*Max Factor 837 Sun Bronze ruj.Eskiden ambalajı siyahtı artık altın sarısı kapakla çıkacakmış.Eski serinin her numarası değil bazıları yeni seriye dahil edildi dedi görevli kız.Ambalajı çok beğendim.Zaten bu aralar gold rengine takılmış durumdayım herşeyde.Bu serinin rujlarını kayınvalidem yıllardır kullanıyormuş ve kalıcılığından çok memnun bende indirimdeyken şans vermek istedim.Yazısını en kısa zamanda hazırlarım.

*Maybelline ruj ise taze üniversiteli kardeşe alındı.Günlük kullanabileceği tatlı bir pembe-mor arası renk aklım kalmadı değil hani belki bende alırım Numarası 421/ 345 Plum Sunrise

*İhtiyaç olur diye banyo dolabına yedek amaçlı alınan fırçalar

*Son olarak öğretmen olduğum için her boşlukta sıcak içecekler tüketme ihtiyacı hissediyorum.Akşama kadar ses falan kalmıyor yoksa.Sürekli siyah çay içmek istemediğim için çok çok sevmesemde bitki çaylarına yönelmek durumunda kalıyorum. 1 alana 1 bedava olduğu için böğürtlenli ve yeşil berrak limonluyu aldım okuldaki dolaba attım.Umarım içebilirim :)

Benim #BuyukRossmannIndirimi nden aldıklarım böyleydi.Başka indirimlerde görşmek üzere!

  twitter  |  instagram  |  pinterest  bloglovin  |  tumblr

3 yorum :

  1. Maşallah canım bir sürü şey almışsın güzel günlerde kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kulan canım bana da beklerim :)

    YanıtlaSil

Yorum yaptığınız için teşekkür ederim!