17 Ağustos 2013 Cumartesi

İzlediğim Yabancı Diziler #1

Merhaba Herkese!

Bugün sizlere izlediğim yabancı dizilerden bahsedeceğim.Hem de sizin de izledikleriniz varsa benimle paylaşırsınız diye zaman zaman takip ettiğim dizileri dizi incelemesi gibi değilde çok kısa kısa yazmaya karar verdim.Dizi arşivim bitene kadar her cumartesi günü yazımda bir diziye yer vereceğim.

İlk sıra da bittiğine çok çok üzüldüğüm, 3 defa baştan sona izlediğim ama yetmediği için tekrar tekrar izlemek istediğim kalbimde çok büyük bir yeri olan bir dizi var.SEX AND THE CİTY...



Çoğunuz biliyordur ama kısaca bahsetmem gerekirse resimdeki 4 ana kadın karakterin  Miranda Hobbes (Cynthia Nixon), Samantha Jones ( Kim Cattrall ), Charlotte York (Kristin Davis ) yaşamları ve her bölüm sonu yazar olan Carrienin (Sarah Jessica Parker) köşe yazısını yazmasıyla bitiyor.Hayatları hem kıskandıracak güzellikte, eğlenceli bazen dramatik ama izlemesi çok keyifli.Tabi bunlara eşlik eden yakışıklıları es geçmemek lazım ki ben çok büyük bir Mr. Big (Chris Noth ) hayranıyımdır.İzlemeyenleri düşünüp bu kadar yıl geçsede konuyu çok anlatmak istemiyorum.


Dizi 6 sezon ve ardından 2 filmle veda etti :( Her kız kesinlikleee izlemeli diyorum ve hayran olduğum sahneyle kapatıyorum.ahh big ahh az çektirmedin Carrieye çiçekleri paralamıştı başında:(

 ama olsun sana olan hayranlığımız hiç azalmadı.Hayran olduğum sahneyle veda ederken herkese mutlu olacağı kocaman aşk dolu ömür diliyorum Haftaya başka dizi de görüşmek üzere...



Not:Görseller alıntıdır.

twitter  |  instagram  |  pinterest  bloglovin  |  tumblr

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorum yaptığınız için teşekkür ederim!